Vzdělání, odbornost a zkušenosti mohou být počátečním vodítkem při výběru psychologa. Zásadní je, jak vám kdo sedne po stránce osobní. Na prvním setkání se vzájemně seznámíme a rozhodneme se společně o dalších možnostech spolupráce. V případě, že se rozhodnete pro někoho jiného, nabídnu vám kontakty.  Nejvíce navnímáte na osobním setkání, nebojte se mě tedy kontaktovat zde

Další odstavce se otevřou kliknutím na jejich názvy.

Můj styl práce: logoterapie + já

Jsem člověk milující detaily a momenty, které nabízí příroda, hudba, svět a lidé v něm. Jsem naučená vnímat detaily mezilidské komunikace. Můj styl práce je o naslouchání a pozorování a kreativitě v tom, co ve mě slyšené a viděné dělá. To následně zpátky nabízím klientovi, který má možnost získat odstup a náhled na svou situaci, nesouhlasit nebo rozvíjet myšlenky jeho i mé v souladu s jeho potřebami a prožíváním. Nabízím anonymní, respektující, nezaujatý a nehodnotící prostor pro vás a vaši zakázku. V případě, že je zakázka velmi specifická a mimo mé zkušenosti, nabídnu vám jiné možnosti podpory.

Logoterapie si mě našla a já v ní objevila smysluplnou strukturu motivace člověka v jeho životě. V něm se mohu sejít s klientem v procesu jeho růstu. K tomu pak dle zakázky využívám techniky krizové intervence nebo reflektující techniky motivačních rozhovorů.

Více se o logoterapii dozvíte na tomto odkazu: https://cs.wikipedia.org/wiki/Logoterapie  a existenciální analýze na odkazu:   https://cs.wikipedia.org/wiki/Existenciáln%C3%AD_analýza  Jsem v souznění se školou, kde psychoterapeutické vzdělání získávám a tou je Společnost pro logoterapii a existenciální analýzu Slea viz. http://www.slea.cz/wp/?page_id=374 

Miluji hudbu, zpívám, hraji na kytaru, banjoukulele, zkouším piano, cajon. Dále mám ráda kreativní tvoření, šití, kreslení, procházky v přírodě, ale také ve městě. K tomu všemu mě zajímají informační technologie a využití iPadů a tabletů v rozvoji dětí se specifickými potřebami.

Vzdělání, kurzy a výcviky

Vzdělání:

09/2002 - 09/2008 UK PedF v Praze – Mgr. v programu Psychologie

(Dva obory: Psychologie, Speciální pedagogika)

Členství:

Společnost pro logoterapii a existenciální analýzu SLEA

Česká asociace pro psychoterapii, z. s. - psychoterapeut ve výcviku

Kurzy:

Profesní zkušenosti

9/2008-1/2009 -  Kanada - Scarborough elementary school - dobrovolnická stáž - podpora žákům i učitelům

2009-2013 - Praha - ARPZPD ČR Klub Hornomlýnská - odlehčovací služba - podpora rodinám dětí s různým typem a hloubkou postižení ve věku 2-10 let, přímá péče o děti, aktivizace dětí s prvky muzikoterapie; podpora rodičům v těžkých situacích

2013-2019 - Praha - EDA z. ú. raná péče - terénní podpora a provázení rodinám dětí se zdravotním postižením, krizová intervence (v terénu, na krizové lince, chatu), speciálně pedagogické a sociální poradenství, aktivizace dětí s prvky muzikoterapie

2019-2023 - Praha - Ústav pro péči o matku a dítě - vedoucí poradenský pracovník Centra provázení - podpora a provázení rodinám dětí předčasně narozených a dětí se závažnou limitující diagnózou, podpora po smrti dítěte v oblasti psychologické i sociálně právní.

Rozepsaný profesní životopis

Narodila jsem se pod jménem Tereza Vísnerová v roce 1982 v Praze, kde jsem po studiu víceletého gymnázia nastoupila na Univerzitu Karlovu na dvojobor psychologie a speciální pedagogika. Během studia jsem vedla turistický oddíl, což mi dalo spoustu zkušeností s vedením týmu dětí různého věku i schopnost improvizovat v různých situacích a řešit interpersonální konflikty. Psychologie mě zaujala už v rámci táborů, na které jsem jezdívala od svých šesti let, do svých třiceti let.

Po škole jsem v roce 2009 letěla na zkušenou jako dobrovolník do kanadské základní školy, kde jsem se půl roku pomáhala přistěhovaleckým rodinám v adaptaci na nové prostředí v Kanadě. Po návratu do Čech jsem nastoupila do odlehčovací služby pomáhající rodičům dětí s různým typem a hloubkou postižení od dvou do deseti let. Pomáhala jsem tak, že jsem se od rána do podvečera věnovala jejich dětem (zejména pomocí aktivit s prvky muzikoterapie), aby se rodiče mohli věnovat sami sobě. Tato intenzivní zkušenost trvala tři roky a díky ní mám větší pochopení pro pečující o děti se specifickými potřebami. Nechci však zobecnit tuto zkušenost, uvědomuji si, že každý příběh, prožívání a situace staví na jiných "základech" a věřím, že je potřeba přistupovat ke každému klientovi citlivě a individuálně. V rámci této praxe jsem měla možnost otevřít si malou psychologickou poradničku pro rodiny a osobní asistenty, kde jsem nabízela krizovou intervenci.

Pak jsem necelých sedm let působila v rané péči jako terénní poradenský pracovník v oblasti rozvoje dětí se specifickými potřebami přímo v domácím prostředí. V rámci této práce jsem v sobě nalezla a využila prostor pro prožívání rodičů v rámci částečného úvazku psychologické podpory rodinám dětí se zrakovým anebo kombinovaným postižení a na telefonické a chatové krizové lince Eda

Celkem deset let jsem se věnovala klientům v rámci sociálních služeb a neziskového sektoru. Od jara 2020 jsem se stala na tři roky součástí multidisciplinárního týmu ve zdravotnickém zařízení a věnovala jsem se maminkám a tatínkům dětí předčasně narozených nebo dětí, kde se diagnostikovala závažná nemoc brzy po porodu nebo na základě prenatální diagnostiky. Provázela jsem v rámci práce vedoucího poradce Centra provázení rodiče i po ztrátě dítěte nebo po porodu mrtvorozeného miminka.

Nyní bych se věnovala klientům ráda dlouhodobě a hledala s nimi pomocí technik logoterapie, fenomenologie a dalšími podpůrnými psychologickými prostředky cestu k dobrému, žitelnému pocitu ze života i přes bolestné nebo náročné zkušenosti z minulosti nebo v současnosti. Nebo se zaměřila na budoucnost a přípravu na náročnou životní zkoušku, hledání opor.